eyelevel.gr | Βιογραφικό Χαρμαντά Δανάη
Το ιατρείο μας «eyelevel» όπου λειτουργεί στην περιοχή της Άνοιξης από τον Ιανουάριο του 2014, έχει την δυνατότητα να καλύψει μεγάλο εύρος από διαγνωστικές υπηρεσίες. Είναι ένας υπερσύγχρονος χώρος που προσφέρει στους ασθενείς ένα φιλικό, μοντέρνο περιβάλλον με προτεραιότητα τη σωστή διάγνωση και την παρακολούθηση αυτών.
eyelevel, eyelevel.gr, eyelevel - γρεβενιωτης παυλοσ, eyelevel - γρεβενιωτης παυλος οφθαλμίατρος, οφθαλμίατρος, οφθαλμίατροι άνοιξη, οφθαλμίατρος άνοιξη, eyelevel - γρεβενιωτης παυλος άνοιξη
561
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-561,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-7.9,vc_responsive

Βιογραφικό Χαρμαντά Δανάη

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Δεκ. 2002 – Δεκ. 2006
Διδακτορικό στη Διοίκηση Επιχειρήσεως (DBA)
Πανεπιστήμιο Nottingham Trent, Ηνωμένο Βασίλειο
Σκέψεις και προτάσεις για το ρόλο του κράτους σε σχέση με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις που
στοχεύουν τα παιδιά σε μια περίοδο κοινωνικών αλλαγών.

Σεπτ. 1998 – Ιούν. 2000
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεως με κατεύθυνση Μάρκετινγκ (MBA στο Marketing)
Πανεπιστήμιο La Verne στη Καλιφόρνια, Η.Π.Α
Επιχειρησιακός Προγραμματισμός για τη λειτουργία ενός καφέ-ρεστοράν, με θεματικό χαρακτήρα
στην Αθήνα (ARTURO).

Σεπτ. 1992 – Ιούν. 1997
Πτυχίο στο Μάρκετινγκ και στις Τέχνες (διπλό πτυχίο) (BSc στο Μάρκετινγκ και στις Τέχνες)
Πανεπιστήμιο La Verne στη Καλιφόρνια, Η.Π.Α
Marketing: Πρόταση για επέκταση Ξενοδοχειακής μονάδας στη Κύπρο
Art: Προφίλ – Βασισμένη στη θεωρεία ψυχολογίας ‘Γκεστάλτ’, μια έρευνα του ‘κενού’ ανάμεσα στα
δύο προφίλ

 

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

2016-…
FREDERICK UNIVERSITY CYPRUS-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΒΑ
Λέκτορας Μάρκετινγκ
Αρχές Μάρκετινγκ/Στρατηγικό Μάρκετινγκ/ Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ/Διεθνές
Μάρκετινγκ/Στρατηγικό & Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ/Επίβλεψη Διατριβών

2015-2016
ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
Λέκτορας Μάρκετινγκ
Αρχές Μάρκετινγκ – Διαδικτυακή Ενότητα

2014-παρόν
EYELEVEL ΟΦΘΛΑΛΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
Συνιδιοκτήτρια
Διαχείριση/ Επικοινωνία

2013-2014
ΚΟΛΛΕΓΙΟ NEW YORK
Λέκτορας Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο του Greenwich
Λέκτορας, Ακαδημαϊκός Σύμβουλος

2012-2013
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ MARCONI, ΙΤΑΛΙΑ
Λέκτορας, Ακαδημαϊκή Σύμβουλος
Υπεύθυνη για την εποπτεία των φοιτητών που παρακολουθούν το ελληνικό πρόγραμμα Imba

2011– 2012
AUA ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Λέκτορας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διδασκαλία σε προπτυχιακό αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο πεδίο της Διοίκησης
Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ.

2007– 2009
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΣ
Λέκτορας, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διδασκαλία για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Βρετανικού Πανεπιστημίου Kingston,
διδασκαλία και παρακολούθηση φοιτητών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο πεδίο
του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων.

2006 – 2007
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ FREDERICK
Λέκτορας, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διδασκαλία για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Βρετανικού Πανεπιστημίου Kingston,
διδασκαλία και παρακολούθηση φοιτητών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο πεδίο
του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μαρ 2004 – Οκτ 2004
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ 2004
Υπεύθυνη Προσωπικού Αντισφαίρισης
Υπεύθυνη για την εύρεση πληρωμένου και εθελοντικού προσωπικού, της ειδικής εκπαίδευσης
τους και τη δημιουργία και έλεγχο των βαρδιών τους κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παρ
Ολυμπιακών Αγώνων.

Μάρ 2003– Οκτ 2004
ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ VITA PLUS ΣΤΗ ΠΑΙΑΝΙΑ
Γενική Διευθύντρια
Υπεύθυνη για τη λειτουργία και τη διαχείριση της επιχείρησης.

Ιούν 2001 – Μάρ 2003
OM Destination Management
Έρευνα
Υπεύθυνη για την λειτουργία, την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την εκτέλεση συνεδρίων και
ταξιδιών κινήτρων στην Ελλάδα.

Φεβρ 2001- Απρ 2001
ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΣΤΕΡΑΣ
Υπεύθυνη για την προώθηση των ξενοδοχείων ASTIR σε εταιρείες και C & I Houses σχετικά με
συνεδριακό τουρισμό και ταξίδια κινήτρων.

Ιαν 2000- Ιαν 2001
Kifissia Investment Brokers
Υπεύθυνη για την διαχείριση της εταιρείας
Υπεύθυνη Γραφείου και διαχείρισης χαρτοφυλακίων (λήψη και διαβίβαση εντολών)

Σεπτ 1997 – Μάϊο 1998
ALPHA COPY S.A. (Γενικός αντιπρόσωπος της NOKIA κινητής τηλεφωνίας και MINOLTA
μηχανήματα στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Βουλγαρία)
Διεύθυνση Επικοινωνίας
Υπεύθυνη για τη Προώθηση, Διαφήμιση και Επικοινωνιακή Στρατηγική της Εταιρίας

Σεπτ 1994 – Σεπτ 1995
MASTER OUTDOOR (Top Club Card-Entertainment Discount Card)
Δημόσιες Σχέσεις
Εισαγωγή και Ενημέρωση για το MLM (multi level marketing) στην Ελληνική Αγορά

Σεπτ 1993 – Σεπτ 1994
Prestige Club Card (Εκπτωτική κάρτα διασκέδασης)
Δημόσιες Σχέσεις
Προώθηση της εκπτωτικής κάρτας Prestige Club

 

ΕΠΑΙΝΟΙ

 

1991- TASIS (College Preparatory School) ‘Έπαινος βαθμολογίας και άριστης προσπάθειας
1992- TASIS (College Preparatory School) ‘Έπαινος βαθμολογίας και άριστης προσπάθειας
1998- ‘Πανεπιστήμιο La Verne, Καλιφόρνια-‘Έπαινος από τους Φοιτητές του Πανεπιστημίου ως ‘η
καλύτερη πρόεδρος φοιτητικού Συμβουλίου’.

 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

2008-2010
Hellenic American University (GR)-Self Financed /FIEP Γυναίκες Μετανάστριες Επιχειρηματίες
Αντιπροσώπευση της Κύπρου
Πρωτογενή έρευνα με ερωτηματολόγια σε ξένες επιχειρηματίες στη Κύπρο και αφού οδηγηθούμε
σε συμπεράσματα να τα διατυπώσουμε σε μορφή κεφαλαίου που αφορά τη Κύπρο για το βιβλίο
που ετοιμάζεται να εκδοθεί τον Ιούλιο του 2009.
Συλλογή πληροφοριών; ανάλυση αποτελεσμάτων, λογοτεχνική αναφορά και παρουσίαση
αποτελεσμάτων.

2002-2006
Ερευνήτρια
Ως ερευνήτρια σχεδίασα τα ερωτηματολόγια με στοχευμένο κοινό γονείς με παιδιά
03-12 ετών στην Αθήνα. Στόχος ήταν η ανάλυση των αντιλήψεων των γονέων όσο
αφορά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις παιχνιδιών και τα μηνύματα αυτών, καθώς και
την αντίληψη τους για την επιρροή των παιχνιδιών στη ψυχολογία των παιδιών.
Σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμό, ανάλυση και παρουσίαση αποτελεσμάτων.

 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

2019
Σημειολογική Ανάλυση Ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων για παιχνίδια.
Advertising Research Journal
Υπεβλήθη

2019
Τηλεοπτικές διαφημίσεις παιχνιδιών υπό μερικό περιορισμό.
Advertising Research Journal
Υπεβλήθη

2012
Επιχειρηματικότητα Γυναικών Μεταναστριών
Vol. 54 No. 1 ειδικό τεύχος του επιστημονικού περιοδικού “Thunderbird International Business
Review’.
Εχει δημοσιευθεί.

 

ΒΙΒΛΙΑ

 

2010
“Female Immigrant Entrepreneurs: The Economic and Social Impact of a Global Phenomenon”
Συγγραφέας του κεφαλαίου που αφορά τη Κύπρο
Gower

 

ΣΥΝΕΔΡΙΑ

 

08-10 July 2009
Πανεπιστήμιο Leeds Metropolitan, Μεγάλη Βρετανία
Ετήσιο Συνέδριο 2009 της Ακαδημίας Μάρκετινγκ
Τηλεοπτικές διαφημίσεις παιχνιδιών: Μια εξέταση στο μερικό περιορισμό της Ελλάδας (ref 0253)
Dr Danae Harmandas Frederick University CY & Prof P. Whysall Nottingham
Trent University UK
Τις τελευταίες δεκαετίες, οι ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις της τηλεοπτικής διαφήμισης για τα μικρά παιδιά έχουν αυξηθεί, αρχικά στην Αμερική και στη συνέχεια στην Ευρώπη. Πρόσφατα υπήρξαν συζητήσεις, σε όλη την Ευρώπη σχετικά με πιθανές κυβερνητικές παρεμβάσεις για τον περιορισμό ή την πρόληψη σε τέτοιου είδους θέματα. Η Σουηδία θέσπισε μια συνολική απαγόρευση όλων των τηλεοπτικών διαφημίσεων που απευθύνεται σε παιδιά, αλλά αυτή η μελέτη
επικεντρώνεται στην πιο περιορισμένη απαγόρευση που εισήχθη στην Ελλάδα το οποίο απαγορεύει τηλεοπτικές διαφημίσεις παιχνιδιών πριν τις 22:00. Ακολουθεί ανάλυση της έρευνας για τη γονική στάση απέναντι σε στη παρακολούθηση τηλεοπτικών διαφημίσεων για παιδιά.

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2011-Kastella Art Centre, Kastella, Peiraias
‘Κρίση, ποια κρίση;’
Ομαδική Έκθεση 42 Καλλιτεχνών Ζωγράφων
2 μήνες, Χορηγοί: Εφημερίδα Αξία, Κέντρο Τεχνών Καστέλα, Art Idea, Culturenow.gr,
artinfotoday.gr, Καραβίας & Συνεργάτες Ασφαλιστική Τέχνης, 90.4, Κτήμα Παπαγιωτόπουλος

2003- Bar-Restaurant “CENTROPIA”, Kefalari, Athens, Greece
“Whispers & Forms”
2 Καλλιτέχνες. Οργάνωση και Εύρεση Χορηγών.
Χορηγοί: Αθηενίτης, Το Σπίτι της Κύπρου και το Ολύμπιο Φροντιστήριο

2002-Βίλλα “ΤΟΠΑΖΙ”, Κεφαλάρι, Αθήνα, Ελλάδα
“Προφίλ”
Έκθεση Ζωγραφικής, προσκεκλημένη από Οργάνωση Πανεπιστημιακού Ιδρύματος
ULV MBA Αποφοιτήσα Τάξη του 2002

2001- Γκαλερί “Elements”, Κολωνάκι, Αθήνα, Ελλάδα
Ομαδική Έκθεση
Προσκεκλημένη της Γκαλερί για να παρουσιάσω τη δουλειά μου
Γκαλερί “ELEMENTS”

2000-ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΟ ΚΕΤΝΡΟ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ, Αγ. Παρασκευή, Αθήνα, Ελλάδα
Ομαδική Έκθεση
Οργάνωση από Πανεπιστημιακή ομάδα φοιτητών του προγράμματος MBA μιας
ομαδικής έκθεσης ζωγραφικής ταυτόχρονα με ένα κονσέρτο.
Οργάνωση και χορηγοί η ομάδα ULV MBA τάξη του 2000

1998- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ
“Αναγέννηση”
Οργάνωση και επιμέλεια ομαδικής έκθεσης ζωγραφικής
ULV Επιτροπή Αναμνηστικού Ημερολογίου του έτους 1998

1997-ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΚΟΥΒΟΥΤΣΑΚΗ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΑΘΗΝΑ
“Προφίλ”
Έκθεση Πτυχιούχων Ζωγράφων
Οργάνωση και χορηγία του πανεπιστημίου ULV

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

 

“Fair Play”- Σκέψεις για το ρόλο του κράτους σε σχέση με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις παιχνιδιών
σε μια εποχή κοινωνικής αλλαγής.

 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • Χαρμαντά, Δ. (2003) “Όπλα & Κούκλες”, Περιοδικό Μάρκετινγκ, 30 Ιουνίου
  • Χαρμαντά, Δ. (2005) “Στερεότυπα και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις Παιχνιδιών”, Περιοδικό
    Μάρκετινγκ, 18 Ιουνίου
  • Χαρμαντά, Δ. (2005) “Πως η Τηλεόραση και οι Τηλεοπτικές Διαφημίσεις Παιχνιδιών
    παρουσιάζουν τα Κοινωνικά Πρότυπα”, Εφημερίδα Βραδινή, 18 Δεκεμβρίου
  • Χαρμαντά, Δ. (2006) “Without Conflicts”, Εφημερίδα Βραδινή, 23 Δεκεμβρίου
  • Χαρμαντά, Δ. και Βιολάρης, Ι. (2007) “Μάρκετινγκ ή Αγοραλογία;”, Περιοδικό Μάρκετινγκ, 19
    Μαρτίου, Τεύχος 1138, Ελλάδα
  • Χαρμαντά, Δ. και Βιολάρης, Ι. (2007) “Μάρκετινγκ ή Αγοραλογία;’ Εφημερίδα Φιλελεύθερος, 22
    Απριλίου, Κύπρος
  • Χαρμαντά, Δ. και Βιολάρης Ι. (2007) “Μάρκετινγκ, Μαρκετολογία ή Αγοραλογία;”, Εφημερίδα
    Ναυτεμπορική, 11 Ιουνίου, Ελλάδα
  • Χαρμαντά, Δ. (2009) “Είναι οι σύζυγοι ανεξάρτητες ή ακόμη εξαρτούνται από τον σύζυγό τους;”,
    Εφημερίδα Βραδινή, 26 Απριλίου 2009, Ελλάδα
  • Χαρμαντά, Δ. (2009) “Ισότητα Φύλου και Ανάπτυξη”, Εφημερίδα Ναυτεμπορική, 27 Μαΐου
    Ελλάδα
  • Χαρμαντά, Δ. (2010) “Εκπαίδευση & Ισότητα”, Childit.gr, Δεκέμβριος 2010, Ελλάδα

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ


ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

Αρχή του Μάρκετινγκ Ι
Αρχή του Μάρκετινγκ ΙΙ
Εισαγωγή στη Επιχείρηση
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Διεύθυνση Πωλήσεων
Μάρκετινγκ και Στρατηγικές Προϊόντων
Υπηρεσιακό Μάρκετινγκ
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Διεθνές Μάρκετινγκ
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Επιχειρησιακή Συμπεριφορά
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
Επίβλεψη διατριβών

 

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ

 

Αρχές Μάρκετινγκ
Στρατηγικό Μάρκετινγκ I
Στρατηγικό Μάρκετινγκ II
Διεθνές Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ (IMC)
Στρατηγικό & Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ
Διεθνές Μάρκετινγκ
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Παγκόσμια προοπτική στην Επιχειρησιακή Συμπεριφορά
Επίβλεψη Διατριβών

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • 2014-2016
    Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1 ου Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς και 3 ου Διονύσου,
    Αθήνα, Ελλάδα
    Ταμίας
  • 2013-2014
    Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1 ου Νηπιαγωγείου Δροσιάς, Αθήνα, Ελλάδα
    Αντιπρόεδρος
  • 2011
    Egalite Hellas (Empowering Gender Advancement and Liberties through Equality)
    Ιδρυτικό Μέλος- υπο δημιουργία
  • 2007
    Σύλλογος Πολιτιστικής Ένταξης (ACI)
    Ιδρυτικό Μέλος
  • 1998-2000
    Πανεπιστήμιο La Verne Σύλλογος Αποφοίτων
    Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
  • 1997
    Πανεπιστήμιο La Verne Καλιφόρνια
    Βοηθός Καθηγητή Arion Scarlat
  • 1995-1996-1997
    Πανεπιστήμιο La Verne Καλιφόρνια
    Πρόεδρος Φοιτητικού Συμβουλίου
    Δημιουργία καταστατικού Φοιτητικού Συλλόγου
  • 1994-1995
    Πανεπιστήμιο La Verne Καλιφόρνια
    Συντάχτης Επετηρίδας
  • 1993-1994
    Πανεπιστήμιο La Verne Καλιφόρνια
    Πρόεδρος Θεατρικού Συλλόγου

 

ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά και Ελληνικά (άπταιστα)

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

MLM Millionaires in Motion
Σεμινάριο για το Multi-level Marketing που έγινε στο Λονδίνο, Αγγλία.
2-Μέρες Workshop για Δικτυακό Εταιρικό Χτίσιμο με τον John Kelech

 

ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ:
MS Office, Excel, PowerPoint, Photoshop, Asset, Ulead

 

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Διδασκαλία, Έρευνα, Ζωγραφική, Οργάνωση, Δημιουργία και Οργάνωση εκδηλώσεων,
Κατασκευές, Θέατρο, Μουσική, Χορός, Ταξίδια